Rendszeres olvasók

2010. november 13., szombat

Bevezetés

Hangos, szenvedélyes családban nőttem fel. Nagy viták, nagy nevetések, vaskos tréfák, nagy főzések, nagy evések. Egy-egy éjszakába nyúló kártyacsata után is képesek voltak szeretteim kivonulni a konyhába. Tisztítottak, aprítottak, gyúrtak, nyújtottak főztek, sütöttek, és mire felkelt a nap, újra tele volt az asztal mindenféle finomsággal.
No, ennyire fanatikus én nem vagyok, de az elmúlt 20-25 évben több ezer receptet gyűjtögettem össze, családból, barátoktól, újságokból. Eddig még a töredékét sem készítettem el.
Csodálattal olvasom a gasztroblogokat, hogy a jól ismert, és kevésbé jól ismert ételeket hányféleképpen lehet elkészíteni. Elismerésem mindenkinek, aki ezekben a blogokban közzéteszi konyhájának remekeit.
Sokáig tartott, de végül én is bátorságot merítettem. Úgy tervezem, hogy az összegyűjtögetett receptjeimet elkészítem, és közreadom.
Szeretném hangsúlyozni, nem vagyok profi szakács, ritkán találok ki recepteket (bár ez is előfordul), de a családom ízlésének megfelelően módosítom a felhasznált alapanyagokat, vagy az elkészítés módját.
Az elmúlt több mint 20 év alatt nem vezettem naplót arról, hogy a sok ezer recept közül melyik honnan származik, ezért többnyire nem tudom a forrást megnevezni, de nem tüntetem fel sajátomként azokat, amelyeket nem én találtam ki, még akkor sem, ha módosított receptekről van szó. A közzétett ételekről készült képek saját felvételeim, és csak saját képeket használok.
A díszítésben én nem vagyok túl jó, ezért elnézést kérek.
Ha csak egyetlen ember is el fog tévedni a blogomra, megköszönöm a látogatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése